Digital Clock and Date

Pretrazi ovaj sajt

четвртак, 07. септембар 2017.

Cija hleb



     Cija hleb
 Cija hleb. Lenkin hleb   Hrono hleb.Hleb napravljen sa cija semenom uzrokuje smanjene secera u krvi

   Cija hleb je umesen od psenicnog brasna tip 500 , cija smese  ( psenicno brasno tip 550 , smesa semenki cije , lana, suncokreta, bundeve , psenicni gluten , psenicno kiselo testo u prahu , so , secer , psenicna vlakna , paradajz u prahu , pahuljice pire krompira , ekstrat slada , psenicno sladno brasno , enzimi , zgusnjivac , skrob ) , vode I kvasca .

Cija (chia) testo




   Receptura : Brasno tip- 500 I cija smesa u odnosu 1:1 , kvasac 0.05% u odnosu na brasno , hladna voda.
Proizvodi se indirektnim postupkom. Odmerene sirovine se unose u mesilicu ( kiblu) , u kojoj se sjedinjavaju mesenjem najpre 3 minuta sporom , a zatim 9 minuta na brzom rezimu . Nakon homogenizacije dobijena smesa tj. Testo vadi se iz mesilice I ostavlja na sto posut brasnom , radi odlezavanja testa  ( prve fermentacije) u masi testa za koje ju potrebno oko 30 minuta. 






   Testo se potom rucno deli I oblikuje u loptice ( virkaju) I ponovo ostavlja oko 15 minuta da  odlezi , radi odvijanja druge fermentacije .
Zatim sledi rucno oblikovanje loptica testa u konacan oblik proizvoda , odnosno veknice uz dodatak predvidjenog posipa . Potom se premestaju u fermentacionu  komoru radi odvijanja zavrsne fermentacije proizvoda  , koji traje oko 40 minuta.  

 Sledi pecenje na promenljivom temperaturnom rezimu ( odgovarajucem program peci ) : veknice se uvode u pec na teperaturu najpre od 250 ° C na kojem se peku 4 minuta , zatim se temperature smanjuje na 200 °C , na kojoj se sledecih 6 do 7 minuta nastavlja pecenje tj. Susenje veknica I temperature postepeno snizava do 200 °C.
Cija ( chia) Vekna


   Seme Cije obezbedjuje veliku kolicinu hranljivih materija , a veoma malo kalorija , ima nizak nivo ugljenih hidrata , visok nivo visokokvalitetnih proteina I vlakana , bogato je antioksidansima , omega-3 masnim kiselinama , kalcijumom , magnezijumom I fosforom.


Cija (chia) hleb
  Preporucuje se osobama koje ne jedu mlacne proizvode , smanjuje rizik od srcanih oboljenja I pogoduje kod osoba koje boluju od dijabetesa tipa 2 , sportistima I rekreativcima , radi postizanja boljih rezultata I performansi .

  

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Oglas