Gadget

Овај садржај још увек није доступан преко шифрованих веза.

Pretrazi ovaj sajt

Translate

четвртак, 07. септембар 2017.

Cija hleb



     Cija hleb
 Cija hleb. Lenkin hleb   Hrono hleb.Hleb napravljen sa cija semenom uzrokuje smanjene secera u krvi

   Cija hleb je umesen od psenicnog brasna tip 500 , cija smese  ( psenicno brasno tip 550 , smesa semenki cije , lana, suncokreta, bundeve , psenicni gluten , psenicno kiselo testo u prahu , so , secer , psenicna vlakna , paradajz u prahu , pahuljice pire krompira , ekstrat slada , psenicno sladno brasno , enzimi , zgusnjivac , skrob ) , vode I kvasca .

Cija (chia) testo




   Receptura : Brasno tip- 500 I cija smesa u odnosu 1:1 , kvasac 0.05% u odnosu na brasno , hladna voda.
Proizvodi se indirektnim postupkom. Odmerene sirovine se unose u mesilicu ( kiblu) , u kojoj se sjedinjavaju mesenjem najpre 3 minuta sporom , a zatim 9 minuta na brzom rezimu . Nakon homogenizacije dobijena smesa tj. Testo vadi se iz mesilice I ostavlja na sto posut brasnom , radi odlezavanja testa  ( prve fermentacije) u masi testa za koje ju potrebno oko 30 minuta. 






   Testo se potom rucno deli I oblikuje u loptice ( virkaju) I ponovo ostavlja oko 15 minuta da  odlezi , radi odvijanja druge fermentacije .
Zatim sledi rucno oblikovanje loptica testa u konacan oblik proizvoda , odnosno veknice uz dodatak predvidjenog posipa . Potom se premestaju u fermentacionu  komoru radi odvijanja zavrsne fermentacije proizvoda  , koji traje oko 40 minuta.  

 Sledi pecenje na promenljivom temperaturnom rezimu ( odgovarajucem program peci ) : veknice se uvode u pec na teperaturu najpre od 250 ° C na kojem se peku 4 minuta , zatim se temperature smanjuje na 200 °C , na kojoj se sledecih 6 do 7 minuta nastavlja pecenje tj. Susenje veknica I temperature postepeno snizava do 200 °C.
Cija ( chia) Vekna


   Seme Cije obezbedjuje veliku kolicinu hranljivih materija , a veoma malo kalorija , ima nizak nivo ugljenih hidrata , visok nivo visokokvalitetnih proteina I vlakana , bogato je antioksidansima , omega-3 masnim kiselinama , kalcijumom , magnezijumom I fosforom.


Cija (chia) hleb
  Preporucuje se osobama koje ne jedu mlacne proizvode , smanjuje rizik od srcanih oboljenja I pogoduje kod osoba koje boluju od dijabetesa tipa 2 , sportistima I rekreativcima , radi postizanja boljih rezultata I performansi .

  

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Oglas